loading
  • slidebg1

    SERVO MOTOR

    Servo Motor Tamiri ve Bakımı

    brifcase
  • slidebg1

    SOĞUTMASIZ MANYETİK FİREN

    Motorun arkasına veya fren bağlanacak yüzeye merkezli olarak montaj edilir.
    Sık aralılarla çalışmayan ve kısa süreli çalışan sitemlerde tercih edilir.

    brifcase
  • slidebg1

    SOĞUTMALI MANYETİK FREN

    Motorun arkasına vaya fren bağlanacak yüzeye merkezli olarak montaj edilir.
    Uzun süreli çalışan veya sık aralıklarla açma - kapama yapan sistemlerde tercih edililir.
    Motorun arakasından çıkarılan pervane, uygun olan soğutma mili motor miline
    sabitlendikten sonra frenin arkasına takılır. Motorun ve frenin soğutulması sağlanır.
    Cebri fan soğutmada kullanılabilir.

    brifcase
  • slidebg1

    MANUEL KOLLU SOĞUTMALI FREN

    Motorun arkasına vaya fren bağlanacak yüzeye merkezli olarak montaj edilir.
    Uzun süreli çalışan veya sık aralıklarla açma - kapama yapan sistemlerde tercih edililir.
    Motorun arakasından çıkarılan pervane, uygun olan soğutma mili motor miline
    sabitlendikten sonra frenin arkasına takılır.
    Motorun ve frenin soğutulması sağlanır. Cebri fan soğutmada kullanılabilir.

    brifcase
  • slidebg1

    ÇİFT BALATALI FREN

    Çift Balata ve Çift Diskten Oluşan Ağır Tonajlı Sistemler için tercih edilmektedir.

    brifcase
  • slidebg1

    SOĞUTMALI FREN

    Motorun arkasına vaya fren bağlanacak yüzeye merkezli olarak montaj edilir.
    Uzun süreli çalışan veya sık aralıklarla açma - kapama yapan sistemlerde tercih edililir.
    Motorun arakasından çıkarılan pervane, uygun olan soğutma mili motor miline
    sabitlendikten sonra frenin arkasına takılır. Motorun ve frenin soğutulması sağlanır.
    Cebri fan soğutmada kullanılabilir.

    brifcase
  • slidebg1

    ÇİFT BALATALI MANUEL KOLLU FREN

    Çift Balata ve Çift Diskten Oluşan Ağır Tonajlı Sistemler için tercih edilmektedir.
    Manüel kollu frenlerde elektrik kesintisi esnasında güvenlik kontrolleri gereğince asılı yükleri
    kontrollü bir şekilde geri indirmeye yaramaktadır.

    brifcase

Project 1
SERVO MOTOR TAMİRİ
SERVO MOTOR TAMİRİ
Project 1
SPİNDLE MOTOR TAMİRİ
SPİNDLE MOTOR TAMİRİ
Project 1
FANUC SIEMENS MİTSUBİSHİ MİLLİ SOĞUTMA FANLARI CNC SERVO MOTOR SOĞUTMA FANLARI TAMİR VE BAKIMI FİRMAMIZDA YAPILMAKTADIR.
FANUC SIEMENS MİTSUBİSHİ MİLLİ SOĞUTMA FANLARI CNC SERVO MOTOR SOĞUTMA FANLARI TAMİR VE BAKIMI FİRMAMIZDA YAPILMAKTADIR.
Project 1
CNC FREN MANYETİK FREN SERVO FREN SERVO MANYETİK FREN FANUC SIEMENS MİTSUBİSHİ FREN ELEKTROMANYETİK FREN TAMİR VE BAKIMI.
CNC FREN MANYETİK FREN SERVO FREN SERVO MANYETİK FREN FANUC SIEMENS MİTSUBİSHİ FREN ELEKTROMANYETİK FREN TAMİR VE BAKIMI.
Project 1
MANYETİK FREN ÜRÜN SATIŞI
MANYETİK FREN ÜRÜN SATIŞI
Project 1
SOĞUTMALI MANYETİK FREN
SOĞUTMALI MANYETİK FREN

Son Haberler

Son Haberler
18 November 2017, 11:50 AM

Haber1

 Video provides a powerful way to help you pr...

Devamı
18 November 2017, 11:50 AM

Manyetik Fren Yedek Parça Satışları Başlamıştır.

Manyetik Fren Yedek Parça Satışları Başlamıştır....

Devamı
18 November 2017, 11:50 AM

Haber 3

 Video provides a powerful way to help you pr...

Devamı

Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

MANYETİK FREN  bobin, baskı flanşı, balata, pinyon dişli ve tespit flanşı veya özel motor kapağı frenin ana unsurlarıdır. Bobine DC gerilim uygulanmadığı anda baskı yaylarının itme kuvveti ile balatanın sürtünme yüzeylerinin iki flanş arasında sıkışmasıyla frenleme meydana gelir. Fren bobini enerji ile beslendiğinde fren gövdesinde manyetik alan oluşur ve fren baskı flanşı elektromıknatısa doğru çekilir. Rotor mili üzerine dişli ile takılı olan balata bu çekim sonucu arayı açarak frenleme sona ermiş olur.

MANYETİK FREN ÇEŞİTLERİ:

a) Soğutmasız tip frenler Motor fanı çıkarılıp motor kapağı arkasına akuple edilerek kullanılan manyetik frenler genelde sıklıkla açılıp kapanma olmayan ve kısa zaman aralıklarında çalışan sistemlerde tercih edilen bi manyetik frenleme sistemidir.

b) Soğutmalı tip frenler : Bu manyetik fren sisteminde motor fanı çıkarılıp motor kapağı arkasına akuple edilen ve motorun mili uzatılarakfren ve motorun arkasına alınan fan sayesinde daimi bir hava sirkülasyonu sağlanarak kullanılan manyetik fren sistemidir . Genellikle uzun süreli çalışan ve kapalı mekanlarda kullanılan motorlarda tercih edilir.

c) Manuel kol sistemli frenler : Çalışma sistemi itibari ile her iki manyetik frenleme sisteminde de kullanılabilir ( soğutmalı veya soğutmasız ).Özel durumlarda (elektrik kesintileri , mekanik arıza lar ) üzerinde bulunan bir kol vasıtası ile sistemi yay baskısından kurtararak serbest kalmasını sağlıyan manyetik fren sistemidir. genelde manuel olarak sistemin açılması gereken yerlerde ( otomatik giriş kapıları , dış cephe boyama asansörleri v.b) tercih edilir.

FREN ÇALIŞMA VOLTAJLARI: elektromanyetik frenler özel siparişler haricinde 24 _ 98 _ VE 198 _ VOLT DC    olmak üzere ÜÇ ayrı voltaj tipinde üretilirler.

1